Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
Назва послуги: Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
Вимоги по строкам: Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації. Строк розгляду документів може бути продовжений суб'єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.
Сплата: Юридичні особи: За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою), сплачується адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб. За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору. Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати: у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів; у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів. Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень
Перелік документів:
відомості про керівні органи громадського формування - у разі внесення змін до складу керівних органів
ім'я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку
Кількість примірників: 1
Документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою
Кількість примірників: 1
документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Кількість примірників: 1
заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою, затвердженою відповідно до законодавства
за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування
Кількість примірників: 1
Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Кількість примірників: 1
копія заяви про зупинення (припинення) членства
у зв'язку із зупиненням (припиненням) членства у громадському формуванні (крім керівника)
Кількість примірників: 1
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу - у разі внесення змін, пов'язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа
Кількість примірників: 1
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою
Кількість примірників: 1
реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи
Кількість примірників: 1
У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.
Кількість примірників: 1
Установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі
Кількість примірників: 1
Нормативно-правові акти, які регулюють надання послуги:
Суб'єкти, що надають послугу:
Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві
Адреса: 02660, м. Київ, вул. Сверстюка, 15
Телефони: (044) 517-14-04;(044) 517-14-06; (044) 517-14-18; (044) 517-14-22;
Центри послуг:
Центр надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м.Києві
Адреса: м.Київ, проспект Голосіївський,42
Телефони: Тел: (044) 281-66-66, (044) 281-66-64 e-mail: dozvil_golos@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві
Адреса: вул. С. Олійника, 21
Телефони: Тел: (044) 565-00-11 e-mail: Zastypnik@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Деснянської РДА в м.Києві
Адреса: проспект Маяковського, 29 Тел: (044) 546-99-00, сектор видачі готових документів: тел. 548-29-01, pidpred@ukr.net
Телефони: Філія: проспект Лісовий, 39а Тел: (044) 518-04-76; 518-04-79; 518-04-62 pidpred@ukr.net
E-mail: pidpred@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві
Адреса: м. Київ, вул. Харківське шосе, 18; cnap11@kmda.gov.ua
Телефони: (044) 366-86-02 - надання консультацій; (044) 366-86-01- кабінет видачі готових документів.
E-mail: e-mail: cnap11@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м.Києві
Адреса: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16 Тел: (044) 426-56-65, (044) 426-85-55 e-mail: oboloncentre@i.ua
Телефони:
E-mail: e-mail: oboloncentre@i.ua
Центр надання адміністративних послуг Печерської РДА в м. Києві
Адреса: м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15
Телефони: Тел: (044) 280-41-97 e-mail: cnap@pechrda.gov.ua
E-mail: e-mail: cnap@pechrda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Подільської РДА в м. Києві
Адреса: вул.Костянтинівська 9/6, м. Київ, Україна, 04071, Тел: (044)425-42-44; тел/факс (044)482-55-41; e-mail: dozvilpodil@ukr.net
Телефони: Філія, м.Київ, 04123, вул.Червонопільська,14/14, (044) 366-64-80, (044) 366-64-81 (усі послуги окрім ID-карток та закордонних паспортів); e-mail: dozvilpodil@ukr.net
E-mail: e-mail: dozvilpodil@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві
Адреса: 03115 м.Київ, просп. Перемоги, 97
Телефони: Рецепція: (044) 424-01-08; Видача готових документів: (044) 424-15-98 ; e-mail: dozvil-center_sv@ukr.net
E-mail: e-mail: dozvil-center_sv@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Солом'янської РДА в м.Києві
Адреса: 03020, м.Київ, проспект Повітрофлотський, 41; тел.: (044) 207-09-68; e-mail: cnap@solor.gov.ua
Телефони: філія: бульвар Чоколівський, 40; тел.: (044) 207-39-40 e-mail: cnap@solor.gov.ua
E-mail: e-mail: cnap@solor.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Шевченківської РДА в м. Києві
Адреса: місто Київ, бульвар Т.Шевченка, 26/4 Тел: консультації (044) 288-22-62, видача документів (044) 235-32-16, сектор контролю (044) 234-92-72; e-mail: cnap@shev.kmda.gov.ua
Телефони: Філія - місто Київ, вул. Б.Хмельницького, 24; Тел: 278-71-60; 226-31-97; e-mail: cnap@shev.kmda.gov.ua
E-mail: zvern@shev.gov.ua
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39