Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)
Назва послуги: Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)
Вимоги по строкам: Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів
Сплата: Юридичні особи: За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору. Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати: у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів; у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів. Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень
Юридичні особи: Платно. За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
Перелік документів:
Документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою
Кількість примірників: 1
Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи
Кількість примірників: 1
Заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування
Кількість примірників: 1
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи
Кількість примірників: 1
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу - у разі внесення змін, пов'язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа
Передавальний акт (у разі злиття, приєднання, перетворення) та розподільчий баланс (у разі поділу або виділу) юридичної особи повинні відповідати вимогам, встановленим законом. Справжність підписів на передавальному акті та розподільчому балансі юридичної особи нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.
Кількість примірників: 1
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи
Кількість примірників: 1
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою
Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом
Кількість примірників: 1
Реквізити для сплати
Реквизити
Кількість примірників: 1
У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання
Кількість примірників: 1
Установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі
Установчий документ викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом. Установчі документи банків, інших юридичних осіб, які згідно із законом підлягають погодженню (реєстрації) відповідно Національним банком України, іншими державними органами, подаються з відміткою про їх погодження відповідним органом.
Кількість примірників: 1
Суб'єкти, що надають послугу:
Центри послуг:
Центр надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м.Києві
Адреса: м.Київ, проспект Голосіївський,42
Телефони: Тел: (044) 281-66-66, (044) 281-66-64 e-mail: dozvil_golos@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві
Адреса: вул. С. Олійника, 21
Телефони: Тел: (044) 565-00-11 e-mail: Zastypnik@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Деснянської РДА в м.Києві
Адреса: проспект Маяковського, 29 Тел: (044) 546-99-00, сектор видачі готових документів: тел. 548-29-01, pidpred@ukr.net
Телефони: Філія: проспект Лісовий, 39а Тел: (044) 518-04-76; 518-04-79; 518-04-62 pidpred@ukr.net
E-mail: pidpred@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві
Адреса: м. Київ, вул. Харківське шосе, 18; cnap11@kmda.gov.ua
Телефони: (044) 366-86-02 - надання консультацій; (044) 366-86-01- кабінет видачі готових документів.
E-mail: e-mail: cnap11@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м.Києві
Адреса: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16 Тел: (044) 426-56-65, (044) 426-85-55 e-mail: oboloncentre@i.ua
Телефони:
E-mail: e-mail: oboloncentre@i.ua
Центр надання адміністративних послуг Печерської РДА в м. Києві
Адреса: м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15
Телефони: Тел: (044) 280-41-97 e-mail: cnap@pechrda.gov.ua
E-mail: e-mail: cnap@pechrda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Подільської РДА в м. Києві
Адреса: вул.Костянтинівська 9/6, м. Київ, Україна, 04071, Тел: (044)425-42-44; тел/факс (044)482-55-41; e-mail: dozvilpodil@ukr.net
Телефони: Філія, м.Київ, 04123, вул.Червонопільська,14/14, (044) 366-64-80, (044) 366-64-81 (усі послуги окрім ID-карток та закордонних паспортів); e-mail: dozvilpodil@ukr.net
E-mail: e-mail: dozvilpodil@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві
Адреса: 03115 м.Київ, просп. Перемоги, 97
Телефони: Рецепція: (044) 424-01-08; Видача готових документів: (044) 424-15-98 ; e-mail: dozvil-center_sv@ukr.net
E-mail: e-mail: dozvil-center_sv@ukr.net
Центр надання адміністративних послуг Солом'янської РДА в м.Києві
Адреса: 03020, м.Київ, проспект Повітрофлотський, 41; тел.: (044) 207-09-68; e-mail: cnap@solor.gov.ua
Телефони: філія: бульвар Чоколівський, 40; тел.: (044) 207-39-40 e-mail: cnap@solor.gov.ua
E-mail: e-mail: cnap@solor.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Шевченківської РДА в м. Києві
Адреса: місто Київ, бульвар Т.Шевченка, 26/4 Тел: консультації (044) 288-22-62, видача документів (044) 235-32-16, сектор контролю (044) 234-92-72; e-mail: cnap@shev.kmda.gov.ua
Телефони: Філія - місто Київ, вул. Б.Хмельницького, 24; Тел: 278-71-60; 226-31-97; e-mail: cnap@shev.kmda.gov.ua
E-mail: zvern@shev.gov.ua
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39